logo-footer icon-close icon-menu icon-share icon-trophy-small logo-dbsm

Voorwaarden

Algemene voorwaarden

  • De jury van De Beste Social Awards 2016 wordt 15 maart 2016 bekend gemaakt.
  • De Beste Social Media is in geen enkel geval aansprakelijk, in het geval van overmacht, als de verkiezing geannuleerd, ingekort, verlengd of uitgesteld moet worden of als de algemene voorwaarden aangepast moeten worden.
  • Elke winnaar per categorie krijgt een eervolle vermelding op de website, op de sociale media kanalen van De Beste Social Media en in het persbericht van De Beste Social Awards. Tevens ontvangen ze een fysieke award en oorkonde.
  • In alle gevallen behoudt De Beste Social Media zich het recht voor om de deelnameperiode te verlengen.
  • De Beste Social Media claimt geen eigendom te hebben over de genomineerde berichten.
  • De Beste Social Awards wordt uitgevoerd door Studio Broekhuizen, social media advies en redactie, gevestigd aan de Laurierstraat 78 BG, 1016 PP te Amsterdam, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 34383992, BTW nummer: NL189672493B01.

Inzendvoorwaarden

  • De inzending moet gepubliceerd zijn tussen 1 mei 2015 en 15 april 2016. Met uizondering van de suggestiecategorie 'Beste Bericht van de Buurman, daar geldt 1 januari 2015 tot en met 15 april 2016.
  • De inzending moet speciaal voor social media gemaakt zijn. Geen overplaatsingen uit print of bijvoorbeeld tv-reclames.
  • De afzender van het bericht moet een in Nederland geregistreerd bedrijf zijn.
  • Het inzenden van een bericht kost €100,00 in alle categorieën, behalve de categorie Beste Initiatief. Dit bericht mag ingezonden worden voor 1 categorie tegelijkertijd. Een inzending in de categorie Beste Initiatief kost €50,00.
  • De gecommuniceerde prijzen zijn exclusief BTW.
  • Adaptaties van buitenlands – dus niet in Nederland bedacht – werk zijn uitgesloten van deelname.
  • Iedereen mag inzenden voor alle categorieën. Bedrijven en particulieren. Vereisten zijn een geldig e-mailadres en het doorlopen van het betalingsproces via iDeal of factuur. Behalve voor de categorie Beste Initiatief, op deze categorie mogen alleen Goede Doelen en stichtingen inzenden.
  • Er kan ingezonden worden voor zeven categorieën: Beste Campagne, Beste Copy Writing, Beste Design, Beste Video, Beste Inhaker, Beste Webcare en Beste Initiatief.
  • De genomineerden voor de categorieën Beste Merk, Beste BN’er, Beste Bericht van de Buurman en Slechtste Bericht worden gekozen door jury én publiek. Suggesties voor deze categorieën worden gedaan door publiek via de suggestiepagina en doormiddel van een longlist van de juryleden en het team van De Beste Social Media.
  • In de categorie Beste Campagne besluiten de juryleden ook direct de overall winnaar. Het publiek stemt hier niet op.
  • Voor berichten van de volgende platforms mag worden ingezonden: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat, Tumblr, Vine, YouTube, LinkedIn, WhatsApp en Google+.
  • Er is geen limiet verbonden aan het aantal inzendingen.
  • De Beste Social Media beslist over de juistheid en betrouwbaarheid van de inzending.
  • Voor de inzendingen geldt geen geheimhoudingsplicht.
  • De inzending voor alle categorieën moet uit de volgende elementen bestaan: naam, e-mailadres, merk en upload van een afbeelding. Voor een video is een URL verplicht in combinatie met een screenshot van de video op social media. Behalve voor de categorie Beste Campagne, hier mag een uitleg van de campagne worden ingeleverd middels een pdf van maximaal 2 pagina's
  • Het inzenden van werk geeft niet automatisch recht van toegang tot het event van De Beste Social Awards en de uitreiking. Kaarten hiervoor dienen apart te worden besteld. Alleen genomineerde bedrijven krijgen standaard een uitnodiging voor het evenement.
  • De Beste Social Media claimt niet het eigendom te hebben over de inzendingen en zal deze louter gebruiken voor deze wedstrijd of redactionele content ter promotie van de wedstrijd.
  • Bij het accepteren van de voorwaarden gaat de inzender tevens akkoord dat inzender op de hoogte gehouden zal worden gehouden van De Beste Social Media via email.
  • De Beste Social Media is in geen enkel geval aansprakelijk, in het geval van overmacht, als de verkiezing geannuleerd, ingekort, verlengd of uitgesteld moet worden of als de algemene voorwaarden aangepast moeten worden.
  • Elke winnaar per categorie krijgt een eervolle vermelding op de website, op de sociale media kanalen van De Beste Social Media en in het persbericht van De Beste Social Awards. Tevens ontvangen ze een fysieke award en oorkonde.
  • Bij een niet-correcte inzending wordt de inzending gediskwalificeerd. De betaalde fee wordt niet gerestitueerd.

Stemvoorwaarden

  • De genomineerde posts in de categorieën Beste Inhaker, Beste Video, Beste Copy Writing, Beste Webcare, Beste Design, Beste Initatief zijn geselecteerd via inzendingen.
  • De genomineerde posts in de categorieën Beste BN’er, Beste Merk, Beste Bericht van de Buurman en Slechtste Bericht zijn geselecteerd uit suggesties van het publiek, de jury en De Beste Social Media.
  • De genomineerde posts en merken zijn opgedeeld in elf categorieën.
  • Er kan gestemd worden tussen 9 mei 2016 en 1 juni 2016 23:59 uur.
  • Elke winnaar per categorie krijgt een eervolle vermelding op de website, op de sociale media kanalen van De Beste Social Media en in het persbericht van De Beste Social Awards. Tevens ontvangen ze een fysieke award en oorkonde.
  • Het publiek mag per categorie één stem uitbrengen. Een persoon kan maximaal één keer zijn stem inzenden.
  • Een stem is pas geldig als in elke van de 10 categorieën één stem is uitgebracht.
  • Om zijn of haar stem te bevestigen en mee te dingen naar de prijzen, moet de stemmer zich registreren door een geldig e-mailadres en zijn of haar volledige naam in te vullen.
  • Er vindt een controle plaats, zodat elke unieke bezoeker slechts eenmaal kan stemmen met hetzelfde e-mailadres; er zal een bevestigings-email naar het opgegeven e-mailadres worden verstuurd. De stemmer zal per mail voor de editie van volgend jaar eenmalig op de hoogte worden gebracht.
  • Personen die een poging doen om meerdere e-mailadressen te gebruiken om zo de kansen op winnen te vergroten, worden uitgesloten van deelname.
  • De uitslag is gebaseerd op 50% stemmen van een onafhankelijke jury van professionals en 50% stemmen, ingezonden via De Beste Social Awards website. Bij een gelijk aantal punten beslist De Beste Social Media zelf wie de winnaar wordt.
  • Op de categorie Beste Campagne kan niet worden gestemd, deze categorie wordt volledig bepaald door de jury.
  • De Beste Social Media is in geen enkel geval aansprakelijk, in het geval van overmacht, als de verkiezing geannuleerd, ingekort, verlengd of uitgesteld moet worden of als de algemene voorwaarden aangepast moeten worden.
  • In alle gevallen behoudt De Beste Social Media zich het recht voor om de deelnameperiode te verlengen.
  • De Beste Social Media claimt geen eigendom te hebben over de genomineerde berichten.

Blijf op de hoogte